Monday, October 5, 2009

Kim, Hyo Young & Kim,Hee Gon.

Hmm...
argh! alasan..Hahaha!
Sebenarnya, 2 minggu lepas , pada raya ketiga,
wa pergi ngara buat nuklear. Seminggu disana.
Seminggu jugak aku macam buruh. Penat nak
mampos. Konon nak update tiap2 hari, tapi
hampeh. sebab wa memang xlarat langsung
nak berfikir ngan taip sketol teks untuk
blog hambar wa ni.

2 hari sblom wa pulang, wa mngalami demam
yang hensem. Mase di sana jgak wa batok
berdarah. Apehal ntah. Seblum tekak wa
sakit2 dan batok, wa ade lepak kat kedai
Pakistan ni. Wa makan kebab ngan susu
goncang ais. Pastu wa pegi ke tapak keje,
wa gesek2 tiba2 tekak wa meragam.
Leher wa trase ssuatu. Tapi wa kental.
Wa setelkan keje wa dulu.

Pulang ke hotel je, dah start lagi macam
sial. suhu badan wa pun lain. Nafas wa
panas. Wa tngok muke mmber wa Mat Rock
pun, macam nak sepak2.

Bla,bla,bla..sampai lah sabtu lepas,
3 oktober, hahaha! demam wa pulih..
Wa klau demam memang tiada konsentrasi.
terasa khayal nak mampos dan rase
macam nak tutup mata.

Aku jga telah menerima spucuk surat
dari manager dan interpreter wa semasa
di sane, dan 2 pucuk surat itu telah
hilang. Aku kecewa nak mampos . Sampai
sekarang,Aku xtau mane aku letak.
Seingat aku, aku memang dah letak
dalam poket baju wa. Tapi, apehal takde?

Encik Norman dalam malang yang pekat!

3 comments:

  1. ko beli ape tok aku norman?? huhu ada tak ko terbawak balik hero Winter Sonata tok aku? ngeh2

    Jgn ko bwk selsema B**i udah ;p

    ReplyDelete
  2. Aku beli ko oksigen..heheh!
    wa x amik pot citer2 korea ni..
    so, wa x tau name2 watak korea ni..
    wa tau wa gesek , dapat duit, dapat brgambar2..hahaaa! balik malaysia jumpe ibu dan ayah..

    ReplyDelete
  3. Nice post! This is a very nice blog that I will definitively come back to more times this year! Thanks for informative post. slotxo

    ReplyDelete