Monday, September 21, 2009

Aku nak jadi macam matfit.

Ape punye malas btol ngan wa ni...14 hari wa xupload najis2dalam pale otak...wa memang xsuke nak beri alasan @ sebab.Sebab kadang2 wa mnyampah ngan orang yang cakap mcam bangau.Tapi nampaknye arini wa seekor bangau..
Aku ade bende nak wat sebenarnye (haha!, dah start alasan)TApi memandangkan kalau wa suke wat keje ni...wa mesti minum.Dan, konon2 nak letak azam blan septmber ni. Tp sdikit cacatkrana blan ni kene tahan lapar dan dahaga...JAdi ,kalau nkkeje ni, kene minum..aku tak tau. aku suke minum..Milo panas mesti kene ade kat sbelah..pastu gitar sbijik katsebelah atau drumstick Zildjan Tre'Cool untuk aku brangantngah main drum..scara tak langsung, aku sperti lepas geram.
Bulan ni jgak patutnye aku jumpe Donald The Dog. Ak dah roger, tapi die tak reply..hampeh! tapi, aku positif. Mungkin dietakde masa, atau peribadi.. Dan nampaknye wa pun telah rogerdie lebih pada 2 kali jgak..dan..arghhh! Leypen!
Lepas Donald gagal mmberi maklum balas yg positif, wa bantai sndiri..Tp bile wa tngok hasil..HAHAHa! macam sial .Ternyata bidang ni memerlukan guru..dan jelas tangan wamemang hampeh utk pegang kayu kepala berbulu ni..
Jadi, syawal pun dah sampey..letak smangat macam matpet cari barang untuk ditukarkankepada barang yang boleh beri tenaga..
Macam mat2 cari besi, plastik dan kotak untuk ditukarkankepada kertas yang boleh kasi kenyang perut merekaatau menyara keluarga..

No comments:

Post a Comment