Monday, September 21, 2009

Kerje dan tarak duit.

Sbelum entri bawah ni mula, sbenarny adecriter yang lain.. Jelas aku memang minatnak wat bende ni..aku memang didedahknoleh bapak wa. Cume die tak jadi artis je..HAHAHA!

Aku memang ade band Black Metal...akusenang walaupun kadang2 bulanan agakmenghampakan ble takde gig atau majlisorang kawin.. Tapi wa bsyukur..Dan apeyang penting, bagi aku, kalau ko minatdngan ape yang ko nak wat, ko wat..Tapi kalau dah lepak ngan member2 ataunak brsosial pun nak crite hal same, bosan jgak beb.. mesti ade crite awek,crite Matrock kongkek, member2,crite politik,agama, illuminati,hahahA!Relax'a..biar la balance warna dalamotak ni..

Tapi bile ade musim tu, aku memangperlukan duit..Mak wa suruh wa keje..Suruh aku keje untuk aku belipompuan dan nak aku jadi bapak..Orait.. Tarahal. Aku blehmenggesek skit2 kayu ni..Biola.Dan aku roger mmber wa yang bagakgergasi tapi chumilt..

wa isi form. Wa memang confirmwa akan keje..wa nak tngok dompetwa gemok memanjang.. danwa nak tngok perot wa yang seksini boroi2 sikit..dah lame asiknampak 6 pack dan piano Yamaha,bosan plak..perlu ade prubahan..

Lepas bbrape bulan, aku diterima.Aku dipanggil untuk keje kat situ.U kat Bangi. Tapi..
Wa TOLAK! dngan kerek wa bri jawapanni kepada mmber wa..Apehal ?aku tau ape yang aku nak wat..jadi ngan tak jadi je...aku sanggup. Tapi,NAsib baik mmber wa pun paham..Cool ! sebab umur die ni pun hensem,30..Dan die pun penah citer kat wa, mase die start keje dlu pun,orang tak caye mamat ni umur dahmacam ni..HAHAHA! Ape pasat?

Walaupun aku dah kasi jawapan 2,aku masih bsalah ngan die...Sbabdie kerap call wa dan aktiviti2harian d situ, rumah sewa, gadis& bitau macamane nak isi form.HAHAHA!Sbab aku memang haram nak isi2form ni..Aku sakit mata abad2macam ni masih lagi pakai kertas.Ape2hal, aku trima kasihbebanyak ngan member wa ni..

Jadi, untuk aku, agak jelas untukaku menilai dan meletakkankeputusan untuk aku keje..
Samada aku nak keje, tapi sebenarnye lebih pada melepak &mmbuta 8 jam? atau aku isi
masa ni pada bende yang wa nak wat ni.yang aku minat. Tak nafi jga padabiola...tapi kalau main lagu orang,tak puas..kalau dibandingkan dnganape yang kite cipta..
Stim. Puas. Lenguh.

No comments:

Post a Comment